Tuesday, September 15, 2009

selamat hari raya..........

style='width: 36px; height: 26px;'/>
syawal dinanti, ramadhan dirindui..
pejm celik........ syawal kian menjelma..........
tak rasa pn puasa di upm nie.
mungkin sibuk sangat dengan tugasan + exam.....
tapi yang penting.
manfaatkan ramadhan yang kian berlalu ini dengan sebaiknya...
kerana pada bulan inilah.
terdapatnya malam yang lebih baik daripada seribu bulan...........
semakin dekat dengan syawal..........
umat islam semakin sibuk dengan persiapan fizikal.......
tanpa menyedari, persiapan rohani amat penting pada malam2 terakhir ini........
msnusia..........
sama2 lah kita mengingatkan antar satu sama lain...........
termasuklah diri saya yang serba kekurangan ini.........
diri yang sering alpa..........
terlalu memikirkan dunia...............
sering terikut2 nafsu...........
maklumlah..
saya ni hamba yang sangat lemah iman.......
hanya mampu beristighfar dalam hati.......
bila menyedari ada sesuatu yang lain dalam persekitaran saya........
akan saya bina kekuatan........
untuk meningkatkan keberanian saya..............
untuk itu...
saya perlu menjadi yang terbaik......
tiada siapa yang dapat mengubah diri kita,
kecuali kita sendiri..........
kekuatan harus dibina.
bukan ditunggu..................
nobody perfect.
tapi kita boleh berusaha untu menjadi sempurna...
sempena syawal yang bakal menjelang.
sambut dengan sederhana.......
kerana islam sentiasa menggalakkan kesederhanaan dalam sesuatu.......
tahun ni....
saya cuma beli sekeping kad raya..
khas untuk my lovely fren......
selamat menyambut ramadhan al-mubarak..........
salam........... www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya