Sunday, January 24, 2010

batik canting................

style='width: 36px; height: 26px;'/>
ngeee...sabtu dah ahad lalu...berlangsunglah kelas kokurikulum ku.....(koko lo)....erm.... aku sungguh tidak tertahan2 nk g kelas tuh...walaupun kebiasaannya smue orang merasakan malas gilax nk mengattend kelas tuh...kenape aku overexcited g claz tuh???????????????????? jeng3..... cz instructor yg sungguh lawak... mb hobi dier membuat lawak yg kurang pandai(bahase lembut bagi lawak b****) tak leh sebut... mak ak tak bg... hehehehehe................. encik rudi empunya instructor yg mnjadi catalyst kepadaku utk dtg koko..... kne jalan weyh g astaka seni tu.. mau jauh pula..ditambah dgn matahari yg memancar2kn sinarnya.. (ceh, ayat novel, tak blh blah).......hari sbtu.... kelas teori... dk membebel lar pasal kemahiran insaniah tuh...... sehinggalah jam menunjukkan pukul 3.10(walaupun sepatutnye kitaorg balik kol 2.30pm)........ cik rudi terlebih explain..biaselah... dgn gayenyer yg ala2 afdlin shauki tuh........(bdn pn 2x5 jer).... ahad~~~ agak menarik hari nie.. aku, aini serta alin memulakan perjalanan ke astaka seni dgn singgah ke kedai mak cik indon ytk membeli cucur udang(utk bekalan semasa perjalanan yg jauh)..... tetapi, tiada sesiapa pn yg berkeinginan utk membeli air... kami meneruskan perjalanan ke astaka seni, eh...terjumpa k.farha... berlatih teater bangsawan(ntah paper ntah).....kami berharap agar ader lar sesiapa ygsudi menyediakan air untuk kami yang sedang lapar air ni(aini yg ajar..means haus)....erm..arini cik rudi kate bahawasanya kami akan melakukan aktiviti dan bukannya mendengar bebelannya macam semalm........ aktiviti??? kami disuruh mengunakan pemikiran kritis(ki) utk menyelesaikan masalah yg diberi...mule2 ak macam dah keboringan cz aku tak suke bnde2 yg menyumbang kepada sistem keboringan aku ni(sape lar ske boring dk??).... setelah itu...... owh...nampak menarik.....kami disuruh mencipta ape2 gne tali n kertas utk membawa bola(buatan sendiri) n melelui ranjau halangan tanpa menyebabkan bola itu mencium bumi... owh.... kumpulan ku yg diberi name tikar2.com..kenape??? cz alat yg kami buat tuh ala2 tikar gitu, macam sarang spiderman pn ader......hak3...... terdiri daripada...aku, aini, alin, k.nurul, tia, mas, pari n satu2nya jejaka...hak3.. mizi..... kumpulan aku yg agak kecoh.... kerana adanya aku n geng2 aku.... hak3... bkn group kami sahaja, suare sorakan kami juga berjaya mengegarkan astaka seni..hak3(ceh, perasaan lbey).... dalam mase menyiapkan tuh,,, cim rudi telah keluar n....jeng3... yeyeyeyeye.....cik rudi bawak air(macam taw2 jer) aku, aini dah alin.... menjeling antre satu same len tande puas....hak3........kami perlu bawa hasil kami tuh melelui halangan2 yang telah disediakan.. nampak senang.. tapi... mencaabar kesabaran weyh.........tp malangnyer.. bola kami jatuh sebelum sampai ke akhirnya..tapi..kami meneruskan juga cabaran tuh...... huh... selepas itu..... time 4 present!!!!!!!!!!! macam biase, sebelum memulakan segalanya , mereka akan mencari penulis yang bernakat untuk menulis, seperti biase, aku yg terpilih... katenye.. muke aku ni ade ciri2 tulisan lawa... (ceh biasela..bodek).... tyme presentation... erm..aku pn tak taw, setiap kali ak present tanpa buat preparation.. ak mesti akan buat mereka2 smue ketawa terbahak2.. dunno sebabnyer....huhuhu......... usai semue present... kami pulang dengan keadaan kepenatan kerana hari ahad sepatutnyer menjadi hari rilek2 bg kami smue................hehehehehe......setelah pulang..aku terus menghempaskan sehempas-hempasnyer diriku ke katil.........memikirkan exam ekonomi.... hak3...smpai sini jer coretan arini... wokey.. chow!!! salam..... www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya