Thursday, January 28, 2010

KAUM ITU!!!!!

style='width: 36px; height: 26px;'/>
Semalam
setelah kami semua balik dari kelas tutorial account................
jeng3...................................................
kami menaiki bas cam biase... means kami menumpang bas serumpun(12,13,14,15,16).... seperti biasenye... bas serumpun lar yg akan menjadi mangsa kami................. tp malam tuh........kenape tetibe bus tu dipenuhi kaum itu.... cz sebelum nih... mostly, 1 bas akn hanye 4 or 5 kaum itu....... owh... mungkin kerana kami ni menumpang n tak taw hal rumah tangge kolej serumpun nih...... almaklumlah..... kami warga kpz hanya mempunyai 1 blok kaum itu............. owh...begitu sedih..... namun... peristiwa itu bermula ketika...............jeng3...
dengan secara tiba-tiba............kurasakan bahawa tempat pemegang yg berada di seatku..... ada orng duduk..(patutlah rase cam sempit)......argh!!!!!!!!!!!!!!!!! kaum itu duduk di tempat pemegang itu... aku terus mendekatkan diriku kepada alin.............dalam mase yg same......ak jd tak tenteram..........ak ni almaklumlah sangat takut kepada kaum itu..........kawan2 yg mngenaliku tahu akan fakta tentangku yg sangat menarik itu................'NAZ MEMANG TAKUT KAUM ITU',  aku ketakutan sambil diketawakan oleh budak2 seat belakangku, ainie n ayuni..... aini berakata 'naz cam orang kene culik', aku pn rase camtuh, rase takut yg amat sgt, sambil alin menenangkan aku 'naz, i'm always be with u' aku tak taw ape dier merepek...... ak tak taw knpe tetibe ak meremang... kerana... ak tak pnh dk rapat2 ngan kaum itu, ak tak suke!!!

sesampainya di kpz, oleh kerana kami hanya menumpang, kami terpakasa menempuh halangan utk kuar dri bus itu, sekali lagi, terpaksa melalui kaum itu..................... menakutkan, aku hampir disiku... fuh!!!!! nseb bek pergerakan aku yg pantas lg tangkas dapat mengawal keadaan itu............berakhirlah episod cerita  YANG MENYERAMKAN INI....

www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya