Saturday, March 20, 2010

dush3....................

style='width: 36px; height: 26px;'/>
alhamdulillah, maseh dipanjangkan umo utk tulis kat blog nih......
2,3 ari ni..... banyak yg mendatangkan kemarahan shaye...
nak taw?????
shaye da cakap ngan die, perlahankan suare+sound time sy solat..
pekakkah die, atau suare sy halus sgt????????
anda rase????????
erm......
shaye tak kesah...
bile anda nak memekak+bising+tgk movie kuat2..
tp tolong...
jgn buat benda2 itu time saye solat+tido...
saya cukup tak suka...
time tido shaye maseh boleh bersabar...
tp bile saya sedang menghadapNya...
jgn sesekali anda buat bende itu....
shaye akan cukup marah.....
bukan sekali anda buat perkara sebegitu..
dah banyak kali...
bukan shaye tak pernah tegur anda...
setiap kali...........
anda ade penyakit amnesia k???
slalu lupe sampai setiap kali, perlu shaye ingatkan.....
mujur...
Allah beri shaye tahap kesabaran yg agak tinggi.....
jika tidak, suda lame shaye mengamuk....
tahu!!!!!!!!!!!
klu anda cakap shaye tak bertolak ansur...
dah penat shaye bertolak ansur....
penat~~~~~~~~~~~~~
anda nak tahu....
shaye paling tak suka kawasan saya bersepah2...
tp anda???????????
shaye paling tak suke ade helaian rambut atas lantai...
sehelai pun..
shaye paling tak suke..
tp anda??????
bukan anda tak tahu..
bukan shaye tak pernah beritahu..
itulah anda.....
pelu diingatkan setiap kali...
pun shaye tak suke....
kenape??????????
bile pintu terkunci....
anda biar shaye terkapai2......
4 jam.....
anda tahu betapa shaye geram....
bukan sekali..
dh banyak kali.....
itulah anda............
shaye terjaga pukul 1 pagi...
sebab......
suare anda yg macam nak runtuh bangunan.....
shaye tegur...
macam biase...
dah banyak kali....
anda tak ade perasaan @ buat2 takde...
atau anda tak tahu...
org tido tuh...
takkan bngun2 sampai pagi....
takkan terjage dgn suare anda tu....
bukan sekali.................
shaye dah tak tahan dgn smue ini...
anda?????????
tak rase pape....
sebab shaye yg mengalaminya.......
....................................................................................................................................
kamu,
shaye ni taklah baik sgt......
tp tolong..........
kamu jgn buat shaye macam takda perasaan.....
jgn kamu ingat.....
saya ni seorang yg cukup sabar.......
senyum sahaja............
bila kamu buat ape2 kat shaye...
keluarkan perkataan yg myinggung shaye....
shaye balas dgn senyuman...
tp ,
kalu kamu yg kene dgn org len...
tarik muka.....
kamu,
kamu kena tahu..
ape yg kamu rase bila org buat kamu...
macam tu lah shaye rase...
cuma shaye tak suke luahkan.....
shaye bukan org yg terlalu ikut emosi...
bila marah..
buat muka marah..
bila merajuk..
tarik muka....
tp tolong...
kamu jgn buat shaye macam nih....
kerana saya org yg susah nak marah...
tp bila shaye dah marah..
maknenye...
shaye betul2 marah......
shaye tak suke marah2.......
shaye tak suke emosi2......
dan
shaye harap kamu2 dan anda....
tahu..
shaye ni manusia biase yg ade perasaan...
marah+geram+benci+menyampah+meluat.....
tp..
shaye bersyukur...
terima kasih ya Allah...
kerana memberi shaye kesabaran...
sampai ke tahap ini.....
jika..
kalau tidak..
mungkin kamu2 dan anda.....
tidak mahu lg dekat dgn shaye....
kerana shaye tak seperti yg anda+kamu2 bayangkan...


shaye...
miss mini cooper
www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya