Saturday, March 13, 2010

satu cherita

style='width: 36px; height: 26px;'/>




ouh... sudal lama rasanya tidak ketemu sama blog... i mish u so much.. muaxxxxxxxxx.... huhuhuhuhu........ sompat juga aku mencuri mase di tengah2 lambakan assignment yg menggunung ni untuk melayan blogyg telah aku lahirkan nih... buat pe buat blog kalu tak tulis.. ye dak??? hahahahaha.... kebelakangan nih.... erm.... kuiz serta assignment... sgt merimaskan..hahahahaha.... sampai malas nak wat... cmnilah.. dah ni jalan yg aku pilih... kne teruskan sampai ke akhirnya... hehehehehehehe....... tapi.. macam takda papa nak tulis.. mungkin tiada yg begitu menarik sepanjang ke silent 'an ak dari blog nih... hmmmmm... mngkin ader sesuatu yg blh ak kongsi.. berfikir-----------------------------------------> sepanjang minggu nih, aku banyak tengok teater bersama2 kawan2 ku... sempena festik kat upm nih... first, tgk bersame2  diya..... my ex-neighbour.... menonton ika pnye college.. cz ika jd pelakon...hihihihihihihi.. walaupun ceritanya agak meleret... skrip betul2 terbelit2... hahahahaha..pastu, menonton teater kolej, 2,3 kucing berlari.. bersame2 GENG KAPAK TUMPUL yg beshhhhhhhh.............enjoy watch it with all of u, guys!!!!!!!!!! then, this week, aku beli 3 tudung... i really2 like my new tudung!!!!!!!!!!!hmmm.... then, sibuk menyiapkan assignment2... fuh.. memeningkan kepale......ak semakin hari, semakin addict on mini cooper... erm.... my dream car...huh... quite high demand... but who cares.... i'll buy it with my own money.. nothing to do with others... tadi g kelas batik canting bersame2 cik rudy.. die tumpangkan kami...wah.bahagie!!!!!!!!!! cz shaye duk kat depan...hahahahahaha......... sangat seronok dengan kelas batik hari nie... thumbs up to ainie, alin, aya n zaidah!!!!!!!!!!




www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya