Wednesday, March 03, 2010

semoot, perempuan dot2

style='width: 36px; height: 26px;'/>
owh..baru ade mood utk blogging... erm.. tak taw kenape..... mungkin sebab lambakan assignment yg tak taw bler nak finished... hehehehe........... mukhadimah post kali nie... cerita tentang kelas koko... batik canting~~~~~~~~~~ owh.. encik rudi!!!!!! shayer sgt menyukai n meng'admire' anda!!!!!!!  kami kene buat lakaran utk batik..fuhhhhhh....... tetibe, ak stress gler.. yelar..shayer takde bakat melukis... shayer sgt berbakat dalam tekan menekan kalkulator!!!!!!!!!hak3.... shayer serta rakan2 sememangnyer tiada bakat dalam seni.....owh.tidak!!!!!!!!!! kami membuat lukisan semut hasil dari perahan otak2 kami,,,,,,,,,tetapi.. bler sampai kat cik rudi, cerita yg sepatutnyer serius, menjadi lawak b***h yg membuatkan suara jantanku kluar..... tawa pontianakku kluar.....hahahahahahaha........."semut yg berada di awang2an, bunting.. tetapi keguguran setelah melalui batang pokok yg usang, suaminya lari naik layang2"............sense of humor!!!!!!!! wah, seronoxnyer klu aku mempunyai seseorang yg ader ciri2 itu!!!!hahahahahaha..........walaupun sudah tamat kelas batik canting itu....kami belum menemui hasil yg diingini menyebabkan kami bermuram durja setelah kelas!!!!!!!!!!!
malamnyer.shayer besame bawang hangus a.k.a alin, pergi ke tayangan unggul... teater perempuan dot2... tajuk dier sgat menarik minat sehingga panggung percubaan dipenuhi manusia....... wah.. macam best... ak serta alin punyalah beratur...tetapi rupanya....kami tersalah barisan, barisan yg sepatotnyer untuk masuk, kami anggap sebagai barisan membeli tiket.uishhhhhhhhhhh..... malu, serta tawa niyang rapik alin terkeluar...... sebelum masuk...ak terjumpa dgn buah hati poengerang jantongku, SITI NATIEQAH BT MOKHTAR........ kami menonton teater itu bersame2...uish... seronox sekali kerana sudah lame kami tidak melakukan aktiviti bersame2....cerita malam tuh.. not bad..tapii banyak sgt2 aksi yg tidak sepatotnyer dilakukan oleh mereka... lebih2 lagi, semuanyer beragama islam... pakaian yg sgt2 menjolok mate..... ish3... tu jer kelemahan teater nih... jalan cite.... 4 star... menarik!!!! sebelum menamatkan post kali nih. ak nak umumkan bahawa. ak dah dapat beli novel yg aku cari selama nih BIARLAH YM BERBICARA, HANNI RAMSUL.... lokasi=mph midvalley!!! www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya