Friday, November 19, 2010

fakta 3

style='width: 36px; height: 26px;'/>

erm... baru dapat curi mase utk post kat blog tersayang.. yela.. tgh mood exam kn..http://www.emocutez.com..hehee...tp sempat gak ak mengupgrade blog aku nih..coz sebelum ni serabut sgt..kan...http://www.emocutez.com... post kali ni.. nak cerita mengenai fakta ke 3 tentang pemilik blog yg kiut miut nie...
sangat obses terhadap enchik mini cooper
owh..sejarah bermulanya kesukaan aku terhadap mini cooper nie adalah apabila salah seorang kwn aku yg juga sangat obses terhadap mini cooper.. asyik dk bercakap mengenai enchik kachak nie.. mule2 ak tak tertarik pon.. http://www.emocutez.comsetelah lama kelamaan.... tak tahu mengapa... ak mula tertarik, menarik..kau memang deboom... terhadap enchik mini yg kachak ni..http://www.emocutez.com.. mula detik saat itu... walau apa pun kereta baru kluar...  smart mane pon kereta tuh... ak tetap setia pada yang satu... oh enchik mini cooper yang kachak bergaya..http://www.emocutez.com... pada aku.. takda kereta yg dapat menandingi kekachakan enchik mini cooper nie.....lagi2... kat kolej ak.. ade la sorang akak ni.. tersangatlah kaya kot... kereta die kereta mini cooper beb.. kereta impian ak..ouch....sangat jelous okeyyyhttp://www.emocutez.com. kadang2.. boleh die letak enchik mini cooper tu kat tengah-tengah panas.. dan2..mulalah aku membebel sendirian..http://www.emocutez.com "kalu dah tak nak kereta tuh..sini bagi aku"...huhuhu... kadang2..kalu kereta die kotor pon aku membebel..ish..kalau aku.. akan ku jaga enchik mini cooper bagai menatang minyak yg penoh...uhuhuhu..http://www.emocutez.com....  enchik kachak aku ni berharga rm 180++k..ohoo.. setelah aku kira2 budget..lame jugak aku perlu mengumpul duit utk meminang si enchik kachak ini... tp... akan ku usahakan juga..okey..http://www.emocutez.com

gaya..unggul..klasik..
sangat smart okeyyy
ini betol2 kachak
betol2 how liowwwwwww
mr. right yg kachak bergaya

seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya