Monday, December 06, 2010

happy new year!!!

style='width: 36px; height: 26px;'/>
alhamdulillah... jumpe gak tahun baru nie.. yela.. dosa aku yang bertimbun banyaknya tuh.. Allah dengan sifat Maha Pemurahnya tuh.. bagi lagi aku bersin,online dan juga menghabiskan masa dengan benda-benda yang kurang faedahnya di mata masyarakat..tapi tidak dimata aku...ohoo (sendiri salah mana mau mengaku!)
salam maal hijrah 1432h
hijrah.... definisi ni luas.. jgn dok skop kat perpindahan rumah dari serdang ke damansara sahaje.. juga berpindah dari main FB ke blog... dari kiri ke kanan.. dari atas ke bawah...erm.. sesuai k???http://www.emocutez.com sebenarnya.. ia adalah berpindah dari bende buruk kepada yang lebih bagussss... contohnya..dulu beli cd cetak rompak RM10 2 keping.... tukar la beli cd original yang 1 keping RM40.. bulleh????? atau pon.. dari yang baik..ke lebih baik.. contohnya dulu suka baca slide... ha.. sekarang kena suka baca buku rujukan okeyyy... boleh ke tak? boleh ke tak? boleh ke tak? boleh kan...http://www.emocutez.com eh.. hijrah jugak ye... contohnya.. dulu aku suka menonton kartun pocoyo

sekarang aku berjanji pada diri.. bertekad untuk tengok cerita yang lebih berbentuk kedewasaan.. seperti barbie atau naruto...erm.. okey rasenye kan...hmm... ok!




okey..sempena maal hijrah ni..aku ada sedikit ucapan untuk tatapan para pembaca..
assalamualaikum w.b.t... saya pemegang mohor blog sekejap sahaja.. ingin memohon maaf atas segala keteelanjuran serta kata-kata yang keji yang secara sengaja @ tak sengaja kaluar dari mulut aku nih.. juga... dengan besar hatinya.. aku memaafkan salah korang yang ade buat salah dekat aku..ikhlas ni! ha..kecuali dosa tak bayar hutang..tuh kena bayar okeyy... sebab aku dah jatuh muflis..sedang hidup dalam kemiskinan sekarang ni..
 aku buat sapu lidi hari ni!
seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya