Sunday, January 02, 2011

entry membalas dendam kesumat: saya memang dasar kampungan!

style='width: 36px; height: 26px;'/>
haluu.....tak mahu tanya kamu semua rindu saya ke tak...kerana jawapan yang keluar pastinya mengguris jantungkuhttp://www.emocutez.com.... so.... sejak beberapa purnama... saya tidak menulis blog ini... sebabnye mungkin tahap kemalasan dah mencapai takat didih.... tapi..sebab yang paling pentol( kire macam ketua lah) adelah tahap kelajuan maksimum mr BB yang semakin tak bermaya.... nak bukak je...loadingnye sampai buat aku ketiduran...http://www.emocutez.com huh...so..dari buat dose...mengkeji broadband tuh(sebab itu BB akak saya yang punye)...baik tak yah bukak...kan2.... so... ni kire entry pest tahun 2011 nie... name pon entry balas dendam...kire macam cikgu kat sekolah suruh buat karangan pengalaman cuti sekolah lah...so... cikgu! saya nak cakap pasal aku sebatang pokok kelapa tak bermaya..boleh??? agak2 cikgu tuh balas pe???
versi cikgu baik: bole..cerita je lah..
versi cikgu disiplin: kepala lutut kamu...saya suruh buat lain...kamu buat lain...zassssssssssshttp://www.emocutez.com
saya dngan suka hatinya...akan buat karangan bertajuk................
riwayat pohon nyiur
cuti sem..tak bermakna tanpa aktiviti2 yang tak berfaedah.....hobi pon termasuk dalam aktiviti tak berfaedah....erm... betol....tak percaya....http://www.emocutez.comsaya akan selongkar satu persatu fakta yang selama ini terbuku dalam minda katak yang bawah tempurung.....saya dah pandai baca fikiran katak ok!! ( sah2 terpengaruh negetifan terhadap cerita putera katak)....dah kalau hobi korang mengumpul gambar2 si rozita che' wan....ape lah ke faedahnya...cube lah kumpul gambar saye..pasti banyak faedahnya....http://www.emocutez.com contohnya....mengurangkan perbelanjaan saya utk mencuci gambar....keran apa?? kerana kamu sentiasa mengumpulnya..... sangat berfaedah kan??????????????????? anda akan nampak sangat stylo kalau suka mengumpul gambar saya.... eh2.... ni bebel2 pe kejadah??? berbalik pada topik utama kita..... salah satu aktiviti berfaedah yang saya buat jika dibandingkan dengan jumlah peratusan aktiviti tak berfaedah...adalah.... buat sapu lidi!!!! eh... sapu lidi jeh....eh...sory okey..korang sume2 nih pandai buat ke??? setakat beli...ceh..... lisa surihani pon boleh beli... susah??? mase nak dapat 3 batang lidi...sangatlah susah....mencabar kebetinaan....(macam pelik jeh...dah orang selalu guna kejantanan) ... dah lepas 3...erm...pon susah juga...nak dapatkan segengam...saya telah mengambil masa 2 hari...tu pun kire ok ape untuk aku yang bergelar beginner nihhttp://www.emocutez.com....korang boleh??? jangan jeles..lain kali..kat rumah...tanam pokok kelapa banyak2..... bagi macam tepi pantai...hohoho....
ni lah pokok belakang rumah yang menjadi mangsa
kesian si pokok yang kacak gagah dah tinggi nih...nak buat macam mane....kalu kau dibiarkan hidup....habislah rumah aku ranap dipelukanmu...hohoho... ni baru step pertama nak matikan pokok kelapa, potong semua pelepah..step setersnya...bagi makan racun...http://www.emocutez.combunyi macam kejam lah sangat keluarga bahagia aku nih.. tapi... ade korang nak tanggung duit kalu rumah aku ranap??? ade??? sila tampil kedepan ok...sumbangan amat dialu-alukan..... so...nak buat ape dengan daun kelapa....eh...mestilah buat lidi... " woi..daun mana boleh buat lidi!" ( ni ayat katak bawah tempurung)......  malas nak layan...ok.. next!
ni lah rupa daun yang bakal disiat2...kelapa tu saje nak masuk pic
setelah daun-daun yang sangat kasihan tuh disiat2... ni lah hasilnya!!!!!!!!!
sekarang...bolehlah digunakan untuk menyapu
hmm..rasa macam gadis desa pilihan mak mentua je...hohoho... kite kena jadi serba boleh...ye dak??? hahahah.....alamak....dah jadi riak nih.....jangan biarkan perasaan riak menyelubungi hidup anda.... so...korang boleh la try je...... senang..mudah..juga menjimatkan wang... boleh tambal skill kat dalam resume nih...hohohohohohohoho



seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya