Friday, February 25, 2011

hipokrit itu aspek penting dalam kehidupan!

style='width: 36px; height: 26px;'/>
wah...tajuk....i ni nak kena banned k?????http://www.emocutez.com kontroversi habis!!!salah ke tajuk i??? salah ke???? hah....jangan sesekali mengkeji i... sape cakap i salah...angkat kaki!!!... wah...korang tak pernah bersikap hipokrit????? http://www.emocutez.comtipu!!! nak tahu tak kalau tipu i kena hukuman ape?? jalan itik keliling padang sekolah...cepat!!! i mengaku.. i selalu bersikap hipokrit...HIPOKRIT.... malu?? i tak malu pon... sebab i rase..kadang-kadang..sikap hipokrit tu penting...tapi perlu kena dengan tempatnya... http://www.emocutez.comkalau dok hipokrit selalu pon... orang menyampah sampah pulak kat kite kan...kenapa perlu HIPOKRIT???? ermm.. i bagi example hokeyyyy.... bestie i mempunyai pakwe yang tersangatlah macho... kire taste i lah... beliau pun bertanya kepada i
"weh, 'buaya albino', hensem tak pakwe aku"
"hmm.. bolehlah", dalam hati i menyumpah-nyumpah sampah diri sendirihttp://www.emocutez.com
"tak hensem ke??" dalam hati bestie tuh,,, berbunga riang...
" kurang sorang yang minat pakwe aku" bestie i bermonolog sendirian...http://www.emocutez.com
wah..sangat perlu HIPOKRIT hokeyy dalam situasi nie... hmm...i bagi example ringan-ringan je... tak mahu lah pengunjung i terpaksa bukak kamus dewan bahasa cari maksud tersirat+tersurai...i baik hati kan.... betul tak hipokrit tu kadang-kadang dapat menyelamatkan sesebuah persahabatan??? http://www.emocutez.com


seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

2 orang lompat katak:

allia farhana said...

memang baik hati sgt..kagum ai..
memang sometime hipokrit tu perlu..

oya nazira said...

hmmm..... kalau terlalu berterus terang.. habis lah kene pulau kat papua new guinee..( ejA sembarang jeh)

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya