Monday, February 21, 2011

simposium dilema melayu.dilema ke?????

style='width: 36px; height: 26px;'/>
salam pade semua fans i...hehehhe....sila tepuk2 support kat i, sebab i berjaya buang sifat pemalas buaya i, semata-mata untuk peminat tersantek....http://www.emocutez.com entry 1st setelah i transform jadi buaya albino yang pemalas nauzubillah.... hurm...tajuk entry...nampak macam tajuk artikel dalam majalah solusi x???http://www.emocutez.com tanggal 12 februari lepas ( ceh, macam tanggal putus chenta deh), i bersama-sama rakan seperjuangan pegi lah simposium dilema melayu...
rakan-rakan sepermainan
wah... i nampak sangat patriotik tak??http://www.emocutez.com hmm..sebab utama i pegi?? http://www.emocutez.comsebab i dengar... idola i..DR MAHATHIR... DR M tuh..... bukan datuk K..mahupun datuk S... i berlari-lari kegirangan bile dengar name tuh..http://www.emocutez.comterus tanpa berlengah ( ceh, ayat skema nak m*****)..i tulis name..i memang teringin gile nak jumpe beliau...owh.... i sangat bahagia... pada hari kejadian..hmm..banyak betul dugaan yang i malas nak cerita... sila tujuk entry bestie i ni [sini].. i terharu sebab name i termention di situ...hahahah.. http://www.emocutez.comberkenaan tajuk diatas..izinkan i berbicara lebih formal ( ceh, ayat novel).. tajuk dilema melayu..tapi...haish... bukan dilema melayu..dilema pas vs umno... time ucaptama DR M...i sangat teruja..muka beliau i tenung lame-lame..http://www.emocutez.comeh2...i bukan jenis dari mata turun ke hati hokeyyyy... walaupun i sangatlah mengadmire beliau yang menjadi kesayangan hati rakyat malaysia....http://www.emocutez.com i dah dapat hidu ucapan beliau yang sangat bias....hahahha... i nih kejam ke????http://www.emocutez.com tak...kalau tanya semua pun..nampak lah ucapan beliau yang bias tuh..walaupun tidaklah begitu ketara... i dapat memahaminya..kerana i adalah die heart fan PINK..POLITIK...opssssssss... walaupun i bukanlah meayu asli...i bangga menjadi warga jawa original..kerana warga jawa semuanya sangatlah bersatu hati...berganding bahu.....i bukan nak bangga dengan warga jawa.. tapi kalau tak buat simposium DILEMA JAWA tuh...means warga jawa tidaklah bermasalahhttp://www.emocutez.com..... sebelah petangnya pulak...lagi membara semangat kepolitikan menteri-menteri kita ni....haish... penonton dok la pung-prang suruh para ahli politik kita bersatu demi MELAYU....mereka-mereka yang kita undi jadi menteri tu..dengan senang hatinya jawab.."TAK BOLEH"...i nak je lari-lari anak yang shomel sedunia..pegi kat microphone tuh..tanya pak menteri..ape guna simposium nih??? nak satukan MELAYU ke nak tarik undi kami..para mahasiswa!!! ( i jadi emo bile dah masuk politik)http://www.emocutez.com.. i dah jadi anti-POLITIK.... yang dok atas pentas...menyindir sesama sendiri...hello!!!!!!!!!! saje nak tunjuk kejatuhan melayu terang-terangan atas pentas nun... mereka tak sedar kot...tengah dok kat dewan merdeka PWTC... i sangatlah hilang hormat kepada mereka-mereka ini...i malas lah nak bercakap lebih-lebih... tapi..i nampak sangat...kotornya dunia politik nih...http://www.emocutez.com kalau tak kuat iman....hanyut der..hanyut.... hahah...( kenapa i yang shomel tetibe jadi ganas???)http://www.emocutez.com..hokeyyy... i tak mahu cerita politik lagi... nanti i nampak tak shomel kan2.... http://www.emocutez.comi cerita part lain...hmm..part makan i paling suke...http://www.emocutez.com
menu...haish..ni pon nak snap gak?????
homaigo..... mewah betul..betul2 mewah.... hahahha.....biaselah..lauk nak jamu pak menteri..mestilah mahu high class bukan?????http://www.emocutez.com itu je lah part yang paling membahagiakan hati i..hahahah...
coklat ni larh i rase nampak paling mewah...kenapa coklat!!!

btw...simposium ni sebenarnya patut bagi i kesedaran..tapi...dah jadi sebaliknya....i dah jadi seorang yang hebat dalam mengkeji dan mengutuk..haish..tolong..i buat dose kering lagi......i harap..satu hari nanti..i jadi gabenor (ape kene mengena??)..tak nak larh.. nak jadi istei solehah lah... cite-cite baru i)...hokeylah... entry2 yang kurang kekejian akan menyusul selepas ini...http://www.emocutez.com
tidak lupe, pic i lemas dalam air bandung
ni bukti i telah pergi PWTC
www.tips-fb.com

2 orang lompat katak:

ainie yusof said...

i terharu sbb blog i di'link'kan kt blog u...hahhaha malu la i

oya nazira said...

hahahah..lain kali..u link gak larh kat blog i..hahahahha....i malas nak cerita berjela2..hahaha

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya