Sunday, February 06, 2011

terima kasih daun keladi...

style='width: 36px; height: 26px;'/>
ish...sejak dua menjak ni, i memang pemalas tahap cipan nak buat entry baru... takde ilham lah..( ceh,ingat m. nasir hape) * termuntah pink...... so...entry ni..i nak tujukan khas buat cik puan bunga kerana dengan segala kechumelan yang cik bunga ade...http://www.emocutez.combeliau telah bermurah hati, darah dan jantung...buatkan i header yang cumel sesangat itu..nampak tak header baru i yang super chumel...ish..jelous i.... saham i musti jatuh...haish... i konon-konon je merengek ngan cik puan bunga..nak header yang beliau tawarkan secara percuma, heheh..tak sangka! name i terpampang kat blog cute sedunia cik bunga....i gembira meloncat2...macam menang loteri..hehehhe....http://www.emocutez.com... heheh.. i kan selalu stalk blog cik bunge tuh...hehehhehe...http://www.emocutez.com..hehe.. ini rahsia taw!!! tolong jgn gtau cik bunga..nanti pipi die bertambah2 tembam...hehehhehe...i tak boleh kalau ade yang mencabar kechumelan i...http://www.emocutez.com
seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya