Saturday, March 26, 2011

susah,....

style='width: 36px; height: 26px;'/>
amaran...entry nih berbentuk serius..amaran..amaran...
susah..ape yang susah??? oh.. i admit..mengira anak semut yang baru lahir sebagai inventory memang kerja yang susah nauzubillah...tapi..ini ade yang lebih susah...nampaknya...i semakin serius tenggiling nih.... satu yang i..erm,... bukan i je...semua warga manusia..semot...buaya...siput dan tidak ketinggalan unta...selalu buat.... owh..bukan buat..tapi lakukan... adalah sentiasa menyalahkan orang lain dalam semua hal yang tak kena... erm.. i pon selalu buat..tanpa sedar...contohnya...bila korang beli baju...pilih2 baju... eh..jumpa yang lawa... macam paris hilton+victoria puny baju.. yelah..nak jadi paris hilton wannabe....so.. sekali mak katak .. baju saiz anak ikan keli pulak... kecik... so...ape 1st sentence yang akan korang ungkapkan(wah ayat semakin maju)... i nak teka!!!! i nak teka!!! 'WEH, BAJU NI KECIK SANGAT LAH'... kan2..even i pon selalu berkata-kata unta sebegitu...... kini i mula sedari..(wah, ayat novel tuh).. yang sebenarnya... ayat yang i dan korang-korang semua patot katakan adalah..'WEH, AWAT LAH AKU NI XXL SANGAT...MANE LAH MUAT BAJU SAIZ ANAK SEMUT KENA PENYAKIT BANTUT NI!!'.... hmm..nampak tak perbezaan dan penekanan di dalam kedua-dua dialog diatas... i suka sangat cari kesalahan orang... yang sebenarnya punca segala masalah tu adalah dari i sendiri....jom lah sama-sama bertekad membawa berkat bersama-sama i.... pegang kata-kata yang segala masalah yang berlaku adalah berpunca dari diri i sendiri.. so.. jangan sedaya upaya seboleh mungikn mencari kesalahan orang lain yang sebenarnya hanya menyumbang 0.000001% je dalam masalah yang terjadi pada diri kita ni...... marilah berusaha...okep!!!!
*p/s: tolong jangan aplikasikan ape yang i cakap ni bile nak membeli baju jeh yep!!! aplikasikan dalam kehidupan seharian...

seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya