Monday, March 07, 2011

tolong ingatkan aku, sebab aku hanyalah buaya albino yang pemalas!!-bhg 1-

style='width: 36px; height: 26px;'/>
assalamualaikum...http://www.emocutez.com
wah... pembuka bicara yang sangat sopan ok!!! http://www.emocutez.comi dah jadi sopan.. ala2 gadis melayu pilihan mak mentua ok... sopan ke??? tajuk i??? eh... macam pernah ku nampak??? di mana ya??? eh... ana rafali?? sape tuh?? sape??? i tak kenal... nampak baik kan tajuk i.. heheheh... hurm.. jom terus ke inti pati entry i.. wah gitu.. intipati..tak boleh blah!!!!!!!http://www.emocutez.com
1. dunia ni tak selalunya best!!!
    hmm.... takkan lah hidup nak selalu best sahaja.... nampak tak mencabar kan!!! jadi.. perlulah terima apa sahaja yang jadi kat kita.. takdir... ujian.. so.. jangan lah stress2 bile terjebak dalam keadaan-keadaan yang sangat mengannoyingkan..... kalau dunia ni kite asyik dapat bende best2 je.. rase hari yang best2 je... hari-hari nak ketawa je... habislah urat ketawa kita putus sahaje.. nanti tinggal urat kentut je.... takkan nak kentut je hari-hari kan?????????http://www.emocutez.com
2. hidup ni macam roda..
   roda ape?? roda basikal lah.. nampak lebih tradisional kan... hmm.. ape kene mengena roda dengan hidup i?? adakah i lahir ketika mak i betulkan tayar basikal yang bocor.. wah..sungguh sadis kelahiran sebegitu.. tak..tak.. jangan salah paham.. otak pink ye!!!http://www.emocutez.com hmm.. kadang-kadang kita berada diatas.. kadang-kadang kite berada dibawah... hmm... takkan nak berada diatas je kan.. habislah basikal tak boleh bergerak.. dah korang nak duduk atas je... yelah.. kadang-kadang.. kite disanjung bak buaya yang berjaya makan manusia.. http://www.emocutez.comkadang-kadang..kita akan diejek bak buaya yang tak berjaya nak tangkap http://www.emocutez.com.. sedih dan menyayat hati bukan.. hmm... tapi itulah rempah ratus kehidupan.... kite tak boleh sentiasa nak dapatkan yang bagus... sebab kite ni bagus ke untuk dapatkan yang sentiasa bagus???????http://www.emocutez.com
3. dunia ni hanya sementara...
   wah... nak sambung ayat ape kat perkataan diatas... 'SO KITE ENJOYYY' yelah..http://www.emocutez.com muda hanya sekali.. hahaha..... dah kalau muda sekali.. dosa bertimbun.. macam mane??? ceh.. kononnya dah tua-tua sikit.. barulah dok atas sejadah... ceh.. kalau muda-muda dah Allah nak tarik nyawa... boleh korang nak cakap kat malaikat' opss!!! rilek2http://www.emocutez.com... aku belum cukup amal ni.. aku bagi due data.. dah sedia nanti.. aku miskol'.. boleh??? boleh??? tak kan... so.. jangan enjoy beno dengan kesenangan duniawai( wah.. penggunaan bahasa i semakin mantap!)... sebab semua tu pinjaman je.. macam lah bile korang pinjam pakwe BFF korang.. sampai mase..korang pulang kan??? harus! i pon dosa bertimbun...tapi harus kita saling mengingatkan kan( dah macam al-kuliyah).. jangan kejar dunia... http://www.emocutez.comsebab akhirat takkan ikut.... korang dok taksub nak tengok bola.. contohnya papua new guinee lawan nigeria.... dah kalau dok kat stadium tuh tak hengat.. eh2..keluar2 je dah malam.. agak2.. asar dah masuk ke belom????? hahahah... nampak tak?? nampak tak??? akhirat takkan ikut... kalau korang kejar akhirat.. dunia akan ikut.. kelajuannya seperti  fairlady.. wah.. betul ke??? betol... cube korang pegi sembahyang jumaat.. pas habis..mesti nak sambung kerja kan.. takkan lah nak duduk ka surau sepanjang masa kan..hmm..nampak tak... nampak tak... .. jadi.. i mengingatkan diri i sendiri.. juga korang... kejar akhirat.. sebab jangan risau.. dunia akan naik fairlady untuk kejar kite...http://www.emocutez.com
seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya