Monday, October 31, 2011

cuti semingu yang begitu hambar, serious!

style='width: 36px; height: 26px;'/>
assalamualaiku..
haluu mashmallow.... setelah otak terperap kat rumah selama seminggu, akhirnya, senaman jari dimulakan jugak. aduhai cuti seminggu... sebab u aku ambik cuti deepavali, so, cuti hari tu, aku manfaatkannya dengan mengunjungi batu caves, weh, tipu! aku dok melingkar je kat rumah, macam ular sawa yang makan ayam kat rumah aku. aduhainye lah...

cuti seminggu pon, takde masa nak menghabiskan duit. ceh, berlagak macho! takde sapa-sapa yang layak untuk aku ajak ngedate, serious! teman ngedate aku pon tak cuti, arghhh... rasa macam nak lari keliling padang nampuloh kali! ok, takda kena mengena.. tapi, sebab aku tak nak keseorangan selama seminggu, aku memeras ugut akak aku untuk balik jugak kat rumah, dan akhirnya, dengan umpan aku belanja pizza, akhirnya, dia balik jugak. yey! tak perlu berseorangan walaupun dia balik untuk 3 hari.

kakak aku: muka tension abang pizza lambat
adik aku: muka pasrah, pest time pegi bandar dengan kitaorang
aku: hmm.. muka orang yang rela mengorbankan wang

oleh kerana aku relakan duit aku keluar, so, menghadap bill piza dengan senyuman je lah. weh, aku yang rela! macam tak percaya. mulianya hati aku!!!

\
ni pest round, aku makan 3 round
 bila free, semua nampak berselera..
owh, nampak tak betapa khusyuknya dua manusia itu meratah pizza. adik aku malu nak guna tangan. weh, geli aku. tapi lama-lama, dia guna tangan jugak. yes! aku yang mempengaruhi dia. aku bukan order pizza, je, sebab tengok gambar chicken wing bbq yang super selera tu, aku order jugak, saja nak menaikkan jumlah bil yang sedia banyak tu. alang-alang dah mahal kan.. weh, ko, berlagak gile!

pinggan aku yang..superrrrrr licin, sebab mahal, kenalah licin!
dan hari-hari seterusnya, rutin aku.. gaduh dengan adik, tido, makan, masak( ini nada menunjuk!), tengok tb, tengok cerita korea. ha, ada satu aktiviti yang aku buat, buat quilling paper, huhu.. pegilah google sendiri quilling tu hape. adik aku cakap, tu lah aktiviti orang yang tak ade keje, weh, memang aku takde keje. adik aku memang anti dengan bende-bende comel yang aku buat. kesimpulan? adik aku jelous! dari main PES2012 die tu.. lagi..ahh..buang masa oi...

ni siap 50%, tak boleh tunjuk penuh, sebab...
tu je lah aktiviti cuti aku yang sangat lah zero... hambar weh..hambar! korang cuti,,, buat ape?

p/s: raya haji, aku berkorban hati, tidak pulang ke rumah.......

seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

2 orang lompat katak:

✿ Myra ✿ said...

tuuuudia makan, licin pinggan! bagus2..tak membazir..hehe ;)

oya nazira said...

biaselah..makanan tu tergolong dalam tahap makanan mewah..hehehehhe

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya