Monday, February 25, 2013

Kucing oh kucing..

style='width: 36px; height: 26px;'/>
Assalamualaikum..
Apa khabar iman-iman anda semua. Harapnya cantik, secantik fizikal anda. semenjak dua menjak ni, idea untuk aku lakarkan entry baru tandus, kurang.

Ok, aku sebenarnya manusia yang begitu sayangkan kucing, means kucing aku. Ok, kucing kat kolej pon aku sayang, selalu je aku konon-konon bual-bual dengan diaorang. Kalau kucing aku kat rumah, memang jadi teman bercakap aku lah.

Kucing betina di rumah aku bunting, lagilah aku menjaga kebajikan dia. Ok, kucing aku nama dia "Kucing". Kebanyakan masa, aku akan bagi dia makan dulu sebelum aku makan, YA! Dia selalu merengek-rengek nak mintak aku makan. Dengan aku berani lah, kalau mak aku, berlari dia. Kalau dia tak muncul-muncul masa makan, aku laung nama dia sampai dia datang. OK, kucing aku bukan kucing indoor, outdoor style punye.

Sebulan aku duk rumah tunggu dia beranak, siap aku bersusah payah sediakan "wad bersalin" dia. Takmo jugak dia beranak. Tup..Tup.. adik kecik aku hantar mesej "the kitten has been born". Wah, tahap excited aku waktu itu terus ke tahap boiling punya. Mak aku cakap, dia selamat melahirkan 2 kucing jantan dan 1 kucing betina. Wah, aku teruja betul. Aku pesan kat mak aku, jangan bagi sapa-sapa sebelum aku balik.

Well, ada orang awal-dah tempah, ciss. Masa aku balik kolej, mak aku kata, dia 2 hari tak balik.. SOB3, mesti sebab tak dapat detect bau aku, kan, kan. mak aku kata, cantik je dia landing kat wad bersalin yang aku dah sediakan awal-awal tu. Macam tau-tau je.

Tarikh lahir anak kau sama dengan kakak kita, hahaha
seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya