Tuesday, March 12, 2013

23:7

style='width: 36px; height: 26px;'/>
Assalamualaikum...
Ok, tajuk entry kali ini nampak begitu kalkulator sekali. YA. Ini tiada kene mengena dengan kumpulan M-pop Malaysia itu. Tidak sama sekali.

Akhirnya, setelah 7 hari berlalunya HARI ITU, aku ingin mengucapkan kepada diri aku "Selamat hari Lahir ke 23. Semoga aku sentiasa berada di bawah lindunganNya, Amin". Setelah disimpan selama 6 hari, tarikh itu akhirnya tersembur keluar jugak dari mulut aku semalam. kah3. Tahun lepas, aku diraikan oleh officemate dengan Pizza dan sebijik cake. Tahun ni, aku raikan diri sendiri dengan nasik lauk sambal kerang+paru+sayur kacang panjang. Hadiah untuk diri sendiri. 

Semalam bocor, arini dah dapat hadiah, Thanks my friends
p/s: Terima kasih daun ubi kepada mereka-mereka yang wish... ;)

seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

1 orang lompat katak:

ainie yusof said...

happy birthday. hoi, mana aci buat rahsia2. aku ni dah la nyanyuk

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya