Tuesday, March 26, 2013

Laugh and Smile

style='width: 36px; height: 26px;'/>
Assalamualaikum..
Okey, memandangkan aku sudah pun berada di tahun akhir, kami-kami telah mengadakan satu graduation trip. Yala, konon-konon nak mencipta memori sebelum masing-masing berkahwin, bekerja, tidak kurang juga yang nak sambung belajar. Aku bagi rate "awesome' buat kawan-kawan penganjur trip ke Bukit Cahaya dan Pantai Morib ni. TERIMA KASIH!! Aku yakin, 5 tahun lagi, kalau aku jumpa dengan kawan-kawan aku, Trip ni pasti jadi tajuk utama, mula lah nak mengimbas2 kembali.

Trip yang penuh gelak ketawa, penuh kasih sayang, dan tak kurang juga, buat aku yang menunjukkan diri sebenar. hah!! Trip yang aku PASTI, pasti sedikit sebanyak meninggalkan kesan buat aku dan kawan-kawan aku. Satu tanda aras, menandakan waktu kami bersama sudah hampir ke tamat, ini part sedih. YA. 4 tahun berkongsi suka duka, berkongsi cerita, berkongsi assignment(erk). 4 tahun yang bagi aku penuh warna warni, mengajar aku erti hidup sebenar, ragam manusia. 4 tahun yang pasti akan diingati sampai bila-bila. 

UPM Accounting 2009-2013

Lots of L.O.V.E

Peace from me !!



p/s: Cukup lah 3 gambar buat tatapan :)


seronok sampai tak ingat.. www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya