Thursday, May 15, 2014

Emak

style='width: 36px; height: 26px;'/>
Emak, ibu, ummi, amma, mummy. Dll.. Selamat hari emak kepada emak...

Yang Selalu masak2 sedap2 dan bawakkan bekal sampai sekarang,
Yang selalu buat suara kecik2 kat aku,
Yang tak sampai hati nak bagitahu dia masak makan kegemaran aku masa aku takda kat rumah,
Yang selalu memberi laporan keadaan kucing kat aku,
Yang sentiasa postitif dalam apa jua keadaan,
Yang selalu suruh aku diam dari bercakap perihal orang lain,
Yang selalu masakkan air panas pagi2 selama beberapa tahun waktu aku sakit,
Yang jadi penyokong setia aku,
Menjadi tulang belakang aku,
Menjadi wanita kegemaran aku,
Dan segala-galanya..
Terima kasih emak !!!!!
www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya