Monday, June 09, 2014

Terbang.

style='width: 36px; height: 26px;'/>
Salam....
How time flies... Mengimbau bagaimana aku membesar ssbagai budak perempuan yang super nakal, juga super malas... Bagaimana cintanya aku pada bola jaring, bagaimana aku melalui pahit manis alam sekolah, juga bagaimana aku bertukar menjadi seorang yang tegas dan garang...bagaima aku dulu selalu kesal dengan keputusan yang aku buat... Dan pertama kali mempunyai kawan baik berbangsa cina ketika di PLKN... Melalui zaman matrikulasi yang begitu gembira... Akrabnya kami... Bgaimana aku boleh menjadi heroin dalam drama english kami... Ohhh.. Begitu cept masa berlalu...

Melangkah ke zaman universiti, berbagai ragam, serta berbagai lapisan masyarakat,aku jadi lebih memahami, jadi yang mudah bertolak ansur.. Teringat bagaimana kami beramai2 makan maggi satu tappaware semasa midnight cerita hantu.. Tak lupa juga midnight di Alamanda... Juga bagaimana aku belajar karaoke.. Hahaha.. Dan bagaimana rasanya buat assignment di akhir-akhir minit...semua buat aku rindu....

Melangkah ke alam kerja, paling mencabar minda, fizikal dan kekuatan hati aku, berhijrah seorang diri tanpa emak dan ayah menemani pemergian, bagaima aku menarik sebesar-besar beg seorang diri... Bagaimana aku menghadapi rumah yang terbakar ketika hari aku berpindah.. Oh... Aku rasa diri aku LEJEN beb....

Dan sekarang, bila mengimbau balik... Ohh... Rasa kelakar tapi itu yang buat kenangan tu jadi indah.. Indah sangat...

P/s: yey!! Group wassap matriks and upm jadi penghubung !! Yamcha!!
www.tips-fb.com

0 orang lompat katak:

Post a Comment

rase nak mengkeji tak???


 
segala isi benda dalam blog ni siti nazirah yang punya